jag vill ha fredag i dag

oj det var ju fredag idag, shit pommes frittes! Härligt värre, fick sova ut i morse. Blev dock lämnad av älskling så var ganska kallt att sova vidare själv men ganska gött ändå hihi

Åt tacos till frukost och sen bar det av mot mamsen, nu är jag påklädd och hyfsat iordning och laddar för lunch med martin på New York, tror jag ska ta pizza haha. Sen ska jag fixa en födelsedagspresent tillö bert, rida, träna och så ikväll b'r det av mot hansipansi för uppladdning och Hotellet senare ikväll :) En ganska fullspäckad fredag. Ni kanske undrar när jag ska hinna plugga och då svarar jag Oj det hann jag visst inte idag... Bajsplugg

 

ha en go dag!

jag och bulls har det ändå ganska gött

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0