I will be waiting, time after time

Dags för middag med berts barn, vankas goda mackor och hemgjord tårta! Kan ju inget annat än att sätta en facebook-gilla-tumme på det. Annars är läget stabilt, jag mår lite lätt illa och har träningsvärk men just det sista är ju endast gööött. Hm ja annars finns det inte så himla mycker mer att tala om för er. Jo! Jag har pluggat idag, lite men ändå! Efter promenaden med henke och putte blev det faktiskt en stunds plugg. Känner mig apduktig. Stående ovationer ungefär bland mina gosedjur i soffan. De hade aldrig sett på maken tidigare!

 

bye bye


Kommentarer
Postat av: Tobias Ribba

Jävlar vad söt du är älskling! <3

2011-11-11 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0