give love a bad name

du vet lika väl som jag att det inte alltid går att stå upprätt,

men man kan stå så gott man kan på rangliga ben

du vet lika väl som jag att det gör ondast vid första fallet,

men det är inte till någon stor hjälp


Amen ni vet fredagspoesi lite sådär medans jag sitter och studerar som det så fint heter på det FIIINA språket. Har en enormt härlig mensvärk, ungefär som att det sitter en fågel med vassa klor och kramar mina nedre delar av magen, kunde vart mysigt men det är det inte. If I were a boy, I would not have a period, typ..

Ska snart iväg och jobba, gick inte till skolan idag för har sån sjuk huvudvärk (Snor). Men efter jobbet tänker jag softa som bara den med god mat. Tenta imorgon. Lördag. Fml.

Sen blir det kul med inflyttningsfest hos virre och abbe! smaskens!

titta vad fågeln hackar i min mage..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0