friday

amen tjena! ligger i min säng( ja jag vet att jag är sexig... haha eller) och knaprar bruchetta! hur gött som helst, och i ugnen väntar fetaostbiffar herre looord vad gott det ska bli. Min mage( ankan är borta btw) skriker efter mat!

Jobbet idag: en skitborskämd ungjävel var inne och så hamrade jag mig på min lilla tumme, eller liten är den väl inte direkt hihi. Iallafall så gjorde det ont när jag kom på att jag slog mig själv istället för krabban.

Sen blir det väl film och soffan, om inte nån vill ta en promenad eller mysa? Då är det bara att slå en pliiiing!

Pusss

 


Kommentarer
Postat av: Putte DAVVE Larssa

VI vill ha fylletaxi till göteborg, sen hem, sen donken!!!!

2011-11-11 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0