för så längesen, så längesen

Ni vet såna dagar då det känns som att allting är lite, bara lite emot en. Typ som att man har en egen liten terminator som försöker motarbeta det man gör. Saker som hänt för längesen kommer ikapp typ. Sån dag har jag idag! Underbart liksom haha

Fick ett gött träningspass med systeryster och moderjord, vi körde stenhårt armar så kunde inte ta bort mitt smink ens nu.. Armarna är döda. Underbart! Har även pluggat idag och lekt i skolan med mina goa classmates

Ser ruskigt biffig ut. Hello senan, när ska du bli en muskel tro? Dessutom ser jag t som en manlig basketspelare, sjukt sexigt..

 

Nattipatti iallafall jag ser på gossipgirl sen ska jag äta nybakt bröd och nana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0