en dag

det är söndag, det finns tusen och miljoner grejer jag vill göra och hitta på. Men jag pluggar. JAG FUCKING PLUGGAR. Varför? Tja, det 'är nog ingen som vet. Fick en panikpluggångest förut inför omtenta nästa lördag (TVI OCH FY OCH BAJS) så kollar läget med boken lite så att jag och han har ungefär samma åsikter..

Igår var en mysig kväll! Vi firade bert med lax och prinsesstårta och myspys hemma. Sjukt skönt att bara vara hemma kände jag :-) Behövdes!

Snart blir det en liten promenad med henke och putte och kanske även julia, hade vart trevligt värre. Ett avbrott i plugget! Förhoppningsvis blir det även bowling ikväll med virre och majskorven efter ännu mer tårta och firande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0