att aldrig ge hjärtat rakt ut

 

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut


Håkan Hellström


Det är ganska tungt just nu, för mycket i huvudet hela tiden. Hjärnan orkar inte. Tappar massa hår och har ont i magen, skolan tar kål på mig just nu. Så borde det inte vara jag vet men så är det. Ska rycka upp mig för en sista kraftansträngning inför tenta på lördag sen ska jag köpa en fet godispåse och se massa film hemma på lördag kväll, mor fyller år!

Puss och kram

en sån här bild kan behövas då! Fifän vad jag fryser och är snorig, palla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0