you can't fight the tears that ain't coming

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

Goo Goo Dolls-Iris

aw är den inte finemang denna låt, jag älskade den
från första början. Kärlek vid första ögonkastet finns
mina vänner! And it it still on

Jobbat på hjällsnäs idag och igår och blir imorgon med,
har haft brännboll och fick hjälp av bästa pontus, och så
har jag haft massa matte och no.
sen blev det bad med julia, putte, hanna, cissi och christoffer.
Mycket trevligt :-)

Nu ska jag jäsa efter supergod melonsallad och ladda för att
heja på prutte i korpen match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0