Varberg

kom ju hem igår ifrån varberg, jag och kajsa tog en ganska så spontan liten trip dit
som jag nämnde i onsdags. Vi skrek för fulla halsar (ja, vi SKREK, inget sjungande här inte)
till Westlifes mycket trevliga låtar haha. Tror det lät grymt vackert! Sen hade vi iallafall
massa god mat och onyttigheter och massa tjejfilm. Liggandes i soffan intog vi kvällen!

Och igår var en fullspäckad dag, på vägen hem efter jag lämnat kajsan så hämtade jag upp
min fina sydneycooling, Hanna och vi tjötade en stund innan det var dags för mig att åka till
pappa och möta upp en mycket trevlig grabb. Hade en sjukt mysig dag och kväll :-)

Idag är det i vanlig ordning fiskaffär och lite plugg, men först ska jag sova en stund till efter
stallet.

Puss och kram


dunderskön bild från förra sommaren på Hven, hallå bruna ben vart tog ni vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0