Roadtrip

cirka klockan tolv bär det av, nostalgimusik på högsta volym i bilen ( har laddat upp med barbados, Aqua och Absolut summer 99!) och vi styr kosan mot Varberg. Det ska inhandlas massa goda ting och sedan är det
riktigt slapp som gäller. Packar ner varm tröja och tjock jacka så jag är rustad för allt! Kajsa tar med lite tjejfilmer
och jag känner att detta kommer bli supermysigt! Jag vet det, liksom :-)

Igår mötte vi upp hannapanna på landvetter, bruna jävel! Sjukt välkommen hem iallafall!

Nu ska jag packa, borsta tänderna och så ta en snabbis till stallet wiiiii solen är här också precis som jag
beställde!


Kommentarer
Postat av: Nathali Asnice

Åh låter ju skitskoj!

2011-05-04 @ 08:40:04
URL: http://nathalihc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0