atmosfear

heja mig jag åkte atmosfear igår, trots min svimfärdiga attityd och
förtvivlade klagan efteråt ( jag storbölade i dödsångest, ja ) så gjorde jag det
haha. Knappt men. Någon sa att jag skulle känna mig stark idag men nej
det gör jag inte alls, min höft fick ont i går eftersom jag gjorde en
mellen-benen-splash( som när man missbedömmer och landar
med framstjärten på en killcyklelstång ) och en höft-pajj när jag hoppade upp i stolen.
Bra anna, världens smidigaste tjej...

Hade dock en mycket roliog kväll igår, fick en glimt av Maggio bakom
en tre meter lång man och en bebis på sin pappas axlar. hon var finemang!
Sen blev det burger king och atmosfear som sagt, tack för biljetter oskar!

Nu ska jag vila, min näsa är en snorböld och halsen en varböld ungefär. Mysig
illustration, hoppas ni ser det framför er. Ska iallafall fira Daniela senare så
möter nog upp virånika och sätter oss någonstans. MYSIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0