when the night comes falling Ill be calling

Another day and I am done once more
I keep on working but don't know what for
A lot of effort for a tiny score
But none of this will matter when I'm gone for sure
But there is hope to seek in times of madness
'Cause time is on our side

When the night comes falling I'll be calling
We'll go crazy and spend our pay
As the sun is setting we're forgetting
Everything will be okey
Everything will be okey


Hade myspys sällskap i min säng i natt i form av en blond tös, trots att allt är som det är så var det mysigt som vanligt! Min säng står alltid öppen för denna flicka. Tänkte jag skulle dra med mig henne på något glas vin på något ställe utanför avenyn på lördag. Sen tänkte jag att vi ska möta upp veronica oc dansa, får väl se hur mina planer går! 

Idag har det varit först körlektion (AHHHH hhihihihi hahahahahjhihihojook) sen jobb direkt på hjällsnäs(bajs på västtrafik som var 25 min sena, KALLT HALLÅ NÅGON?) kom hem 4 och nu ska jag plugga lite körkortsteori. Så satans kul eller inte ffast jo fast nä

Imorgon blir det inges trafikskola och sen jobba fiskaffären en stund :-)

Jag bjuder på en dagens!

Min finfina nya lila tröja från Oxmo, byxor Lindex och topp från Esprit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0