tuff brud

so this is what it feels like, this is how it feels now I'm finally smiling on the inside


När livet tar dig någonstans, bara rycker med dig. Varför inte följa med? Det kan ju bli en sjuihelsikes jävla åktur som du kanske inte alls vill missa? Skit i allt annat, vad alla säger. Det är ditt liv, ditt val

lev förfan! (och nej jag tänker aldrig bli en blogg som skriver snyggt, mitt språk är såhär jag svär när jag känner fört. Deal with it :-))

kolla in tuffingen bakom ratten, oj vad jag känner mig vuxen haha och med detta avslutar jag dagen och gräver ner mig i min goa säng! undrar lite smått om jag kommer upp imorgon efter två gympass två dagar i rad. Det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0