sound of freedom

morsning korsning, är äckligt trött. Helgen tog ut sitt i morse. Blääääk
har iallafall vart och jobbat idag och nu ska jag sätta mig och plugga. Sjukt tråkigt men måste ju tyvärr.

jag älskar att det alldeles snart är vår, jag vill ha bara ben och gärna bruna bara ben också. Snart kanske man kan steka på altanen.

Fastän tröttheten är som en stekpanna i skallen är jag faktiskt väldigt glad, njuter just nu av allting. Jag kan göra precis vad jag vill, jämt. Behöver inte fråga någon utan kan liksom go with the flow, göra det jag känner för för stunden. jag har masssor av järn i elden just nu, händer så sjukt mycket i livet. Bra eller dåligt får vi väl se men jag tänker försöka njuta och inte planera och inte tänka för mycket på allt


En stor fet vårpuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0