kung i baren

den låt som fastnade i min skalle efter igår var kung i baren med uggla, bra skit det där! Ja hur blev kvällen nu då? Jo den blev faktiskt riktigt bra till en början! Vi fixade oss länge(trots det fick vi INGA bra kort från kvällen), åt jättejättegod middag hemma, fick taxiresa av pappa och landade på Viktoria (rikttigt trevligt ställe! Vi beställde in en flaska vin och fick sådär snyggt nerkylt haha bartendern var to die for dessutom..) sen bar det av till Bryggeriet och dansen. Allt gick så fint så tills jag upptäckte att något fattades, jo min mobil såklart! så himlans pissigt, vi letade överallt men någon har väl tagit den. Sjukt segt!

Sen sov kajsa kavat över här och nu käkar jag massa chips, tröstäter för min mobil. Hoppas någon tar vl hand om den haha. FAN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0