i spegeln står en figur du knappt känner igen

hej fina trevliga gulliga blogg och dess lika gulliga läsare haha

jag tror att alla har någonting som de går och grubblar över just nu, något som tar upp lite tankeverksamhet sådär trevligt. Just nu tänekr jag på huruvida man kan lita på människor eller inte. Även om jag är ung så har jag varit med om folk som sviker ett antal gånger, eller folk som inte är den man först tror. Och det gör att man tvivlar, går det verkligen att lita fullt ut på en person? Eller kan man helt enkelt bara lita på sig själv i slutändan?

Jag kan erkänna att jag är rädd för att bli besviken på folk och rädd för att bli sårad, vem vill utsätta sig för det liksom? Om man inte måste haha. Jag är rädd för att jag ska falla för någon och så visar sig personen vara precis det jag inte trodde. och då är man redan fast! Så lätt är det faktiskt. Kanske handlar det om att man måste möta den "rätta" eller så måste jag helt enkelt ta ett stort kliv och våga satsa och våga misslyckas.

Vem fan vet det liksom!

Ha en go dag, jag ska plugga körkortsteorii sen kommer fille med familj! Mums!

Två mongon på bryggeriet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0