i just had..

haha har den låten på hjärnan, sjukr jobbigt. Den spelades på gymmet förut! Var tvungen att köra ett pass idag efter att mina aggressionsproblem kommit fram. Tror att jag har någon form av diagnos, men skönt att svettas bort lite agro.

Nu blir det myspys i soffan, tänker nog faktiskt vara så duktig att jag läser lite också. Just nu: askungar

Jobba, sola, gym och läsa? Jag får kompensera i duktighet efter helgens mindre duktiga tid.

Imorgon blir det jobb igen mina vänner, då ska jag spöa alla elever. Tss, fast nä ska mer kramas tror jag för att motbevisa min ställda diagnos. haha

 

Ha en go kväll!

bjuder på en skön bild på skönt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0