I en zumba

rumpan ska skakas och brösten ska hoppa runt överallt. Det är zumba det! Är astaggad men har liiite för mycket tacos i min mage.. Kan gå åt helvete.

Åh fick äntligen äta tacos idag, tror jag älskar det lite granna. Kan nästan äta hur mycket som helst, det är läskigt!

 

Dagen har spenderats på hjällsnäs med goa elever, sen har jag ridit och så ätit då. Nu blir det zumba med veronica! Yay uppladdning inför lördag!

Imorgon ska jag till Mölndahl och handla klääder, åh en till sak jag älskar! Sen är det fiskjobb och så myskväll med min kaka <3


har inga fina bilder på lager idag, så får bli tomt! föreställ er en bild av mig när jag dansar (tänk elefant i för små byxor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0