Girls just wanna have fun

Tja

är hur trött som helst, kom i säng vid halv 5 och vaknade av någon anledning vid 7. Tack för den typ! Hade iallafall en sjukt kul kväll/natt igår, det var galet! Började med pizza med goa gänget sen köpte vi godis, mötte upp daniella, drog hem till veronica och vinade till körslaget och nostalgimusik.

Sen blev det trädgårn, jag har lyckats få med mig massa olika nummer hem i telefonen. Mycket trevligt haha. Vi hittade kompisragg och andra ragg och så dansade vi skitmycket vilket jag tyckte var awesome. Mycket goa flickor dessutom!

Idag har jag varit ute och ridit med min kajsabajsa, blev update från allt som hänt sen sist vi sågs.

Nu ska jag käka och så ska jag plugga lite och viiilaa, är så trööttt så det finns inte... Rätt åt mig!

 

Puss och kram

sjukt snygga bilder


Kommentarer
Postat av: Felicia

Men va, känner du Daniella? Hon gick i Alexanders klass hela gymnasiet:O hihi

2011-03-20 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0