those eyes can not ever lie

Your strength is so hard to find 
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

I'm not ever alone
You're not ever alone

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm not ever alone


Är sjukt trött idag, kom ju hem sent igår och sen har jag ridit en sväng med mor och gått ca 1 mil med fader min. Duktig har jag varit idag trots trötthet. Sov till halv tolv idag vilket är sjukt för att vara mig. Har ALDRIG sovit så länge haha. Utmattad. Det var mycket kul igår men också lite jobbigt. Det blir man trött av :-)

Nu väntar sängen på mig,ser att den är sugen. Måste bara göra det jobbigaste jag vet först: borsta tänderna... Bläk kan man inte uppfinna något bra mot det?Något som gör sig självt liksom?

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0