Snön faller och vi med den


Snön faller och vi med den, långt långt in i sommaren.
Snön faller och vi med den, det blir mycket bättre sen.

Ulf Lundell-Snön faller och vi med den


Jag vet att du träffade mig då, när jag var som jag var. Jag vet att om du ser mig nu, skulle du undra och leta efter den som var jag då. Jag vet att det fanns en tid när allt var som det var. Jag vet också nu att det aldrig blir som det var igen för ingenting kan förbli samma i all evighet det fattar vemsomhelst. Jag var sån, du var den. Jag är inte hon, du är inte han. Jag vet att vägen tillbaka är stängd, borta, finito. Den föll sönder någon gång då jag blev den andra. Så sluta leta, det finns inget kvar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0