Rather than feel nothing at all

Puh, är helt slut! Jobbade först sen har jag  och fröken Handy handlat, bakat och planerat för morogndagen. Hittade lite trevliga nubbevisor och så blir det lekar/tävlingar och god cheesecake hihi. (låt oss hoppas det iallafall.. kan smaka bajs också för jag glömde torka mig efter toa)

Ska bli sjukt kul imorgon, kul med så blandat gäng! har införskaffat moi lite sill, lax och kräftröra med vitlök. Oj vuxen poäng. Har gjort sill+röra själv. heja mig. Det har jag lärt mig, vill man ha något riktigt gott så gör man det själv, sådetså!

 

nu ska jag däcka lite och sen välja utstyrsel for tomorrooow. Köpte en fin röd tröja som får bli värmealternativ över klänning. Regn har jag inte beställt så tänker blunda för de felprognoser som finns!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0