black swan

såg black swan igår med hanna, cissi och fredrik och jäklar vad bra film men satans vad creapy den var! Helt galen. Men jag gillade filmen starkt. Grymt häftig! Men sen kom failen för då GÅR de härifrån mina kära friends. Jag tände överallt och kramade mulle men blev lite för roligt det där så mötte upp bästa abbe på shell för lite nattmat och sedan fick jag sällskap hemma hela natten. Thats what friends are for som sagt! :-) Och idag har vi kollat på baseball och I used to be fat haha.
Nu har jag damsugit, duschat, köpt Elsas värld inför Hven och så ska jag packa klart nu. Åker ju imorgon och som jag hgar längtat hihi. Ser dock mörkt ut på himlen.. Sen får vi se om jag hänger med virre ikväll till kaninfest eller om jag är hemma. Wii

Puss

Nu sticker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0