när jag tänker på dig

Godmorgon fina blogg haha. Känner att jag är kass på bllogga just nu! Igår var en grym kväll, var förfest hos henke efter mitt jobb (SEMESTEEEER). Skönt folk! Goda drinkar! Sen drog vi till stan och slutade på bryggeriet. Hade en mysig kväll, mina skor gick dock sönder och regnpromenad till tåget var lite sådär haha. Skavsår idag också men vafan. Värt ändå!

Idag stekte jag och hanna med henke och jonathan på berget lite. Solade. Sen blev det pizza för min och handys del, jäklar vad gooooooott.

Sen har jag även ridit och käkat god mat. Och lyckats få en uppsvullen tå, trampade på en mysig geting när jag skulle vara snäll och mata svanarna. Rättvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0