En ny dag

åh jag fick precis lite smått ångest för att jag är så satans kasspå att skriva just nu. riktigt dålig är jag! Ska försöka bli bättre, lovar attanstränga mig som tusan nu!

Vad har hänt då? Jo jag blev icke antagen till högskolan(FUCK OFF) på första försöket så håller tummarna för en second chance. Dietist är dock kört in  väggen. Jag har även varit hela veckan i varberget, både fidde och matilda hade vi som gäster. Och även philip och john och elenor senare i veckan. Awesome mat och myspys!

Igår var det lite grill hos puttnik och idag har vi varit vid vällsjön och badat! Nu inväntar jag hansipansi för lite makeover av ett solfnasigt face. Kör på lång leopardklänning och uppsatt hår (Breda kindbenen får klara sig idag!) och skitfinaörhängen syster köpte till mig i italia

Glad tjej btw

innan sminket läggs på kan det se utsåhär minsann! Men urfina örhängen!

 


Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom
Jag tog första bästa vägen ut
När någon bad mig tänka om
Det kanske kommer kännas
Det ror jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften
utan det jag gör

melissa horn-innan jag kände dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0