But sometimes it hurts instead

Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Sometimes it lasts in love

But sometimes it hurts instead


Jag är så lyckligt lottad, jag VET det själv och tänker itne sticka under stolen med det. Inte under nåt annat heller haha! Jag har världens finaste och bästa familj och världens finaste och bästa vänner. Helt sjukt. Finns inget finare. Ja jag har surplat lite gott vin hos matilda men ändå! Jag fick en liten snäll-kick. Ni vet vilka ni är och ni vet att jag tycker att ni ärbästi hela vida världen, utan tvekan utan gränser! 

 

Ska nana nu, har haft en toppen kväll med nytt folk. Älskar nytt folk! Just nu känner jag för att krypa ner hos någon men denna någon är inte här just nu. Hihi

Nattipatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0