Best thing I never had

I wanted you bad 
I'm so through with it
Cuz honestly you turned out to be the best thing I never had
You turned out to be the best thing I never had
And I'm gon' always be the best thing you never had
I bet it sucks to be you right now

 

Beyonce-best thing i never had

 

mysig låt det dära, i like it. Är sjukt skitnödig även om det inte alls är trevligt att skriva det såhär så är det så himlasant just nu så orkar inte riktigt bry mig. Jag vet att ni har tålamod med mig och kan bortse från sånt hihi.

har legat och slappat med prutte på stranden idag, växelvis moln växelvis asgo sol! Sen blev det lite nooodles och tvtittande med syster. Vi är sjukt nördiga. Såg Cheaters och Teen mom ungefär, klassen är högpå programmen! Gal1

Ska snart hämta min fispropp(hanna) på hennes jobb så ska hon få hålla mig i handen och klappamig på rumpan för det vet jag att hon gillar.Dessutom ska hon få natta här för jag är själv och ledsen och mörkrädd. Nej jag är stencool, inte rädd för nåt. Jag trodde inte ens på det själv. Iallafall, ha en go kväll!

 

fina hanna, vi har bara några få minnen ihop... haha muppen och jag ska skapa

fler minnen i varberg nästa helg. Oh lord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0