time to say goodbye

har varit en flitig fiskhandlare idag
och sålt massor av räkor och lax hihi
och nu sitter jag med magen fullproppad
av pappas goda tapas (små spanska rätter)
och andedräkten stinker vitlök ( i love it )

snart ska jag packa väskan och pallra
mig till alingsås som sagt, megamys med filluspillus.
Vet att kväll/natt kommer bli awesome.
Fick väldigt sug efter melon och ananas precis i denna stund?
Varför fick jag det?
var jag en ananas i mitt tidigare liv?
ÅÅh jag är på knashumör idag.

Glad iallafall hihi detta klickade jag hem precis:
( JAG FUCKING ÄLSKAR KLÄDER CH JAG ÄR STOLT )



tror den blåa blir fin till mitt hår :) mamma säger alltid att jag passar i blått,
sen äslkar jag desssa strumpisar! Har rosa och bruna redan från Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0