Måndag

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him
When your back's against the ropes, oohh
When you miss someone the most
 It can only get better


Hittade min ganla favvis av Amy Diamond, texten är fin!

idag blir det sääng, soffa och goolv. Min natt har varit förjävlig, svettats

och frusits om vartannat i min stinna febertillvaro haha poetiskt.

Har pkt på någon skit av kajsa? eller någon annan närgången jävel

haha. Halsont, feber och illamående. Döden är nära, så känner jag mig

Men jag får vila helt enkelt!



Denna underbara mugg + asgoda te fick jag av helene och uffe, mina favoriter :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulliga Anna. Drick nu mycket te så du snabbt blir frisk igen . Kram Helene

2011-01-03 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0