Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar

Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar
Hos Dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar
Men när Du inte ser
När Du inte rör mig
Kan Du ha hittat nån annan
Säg nu hur Du ser mig



Patrik Isaksson-Hos dig är jag underbar

Ännu en dag snart slut, min hostjävel vill inte ta slut men nu

knarkar jag hostmedicin iallafall så förhoppningsvis ger den med sig snarast! Vill kunne jobba imorgon och kunna roa mig lite  helgen. Bara det inte är körtelfeber jag åkt på! i

Idag har min goa felicia varit här och bakat scones med mig, jättemysigt! Världens sötaste flicka. Sen har jag varit ute och ridit och nu återstår det att se om jag får sällskap under min filt av kajsa eller ej ;-)

Back to facebookchatten!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0