Bloody sunday

It took all the strenght I have, not to fall apart

Just trying hard to mend the pieces of my broken heart

And I spend so many nights feeling sorry for my self,

I used to cry but now I hold my head up high


"I will survive" med Gloria Gaynor är så sjukt bra, vet att jag thatade om det igår

på dansgolvet hundra gånger men jag ÄLSKAR att dansa till den. Jag får en glädjekick!

Jag tänker göra som i låten, hålla huvudet högt. Jag har insett mycket på sistone,

blandannat att man bara lever en gång så då får man fanimej passa på att leva. När fan ska

man annars göra det? Sen har jag insett att är man inte älskad så är personen inte värd en,

detär bara så. Man ska ha någon som skulle göra allt för en, det är ju det som är poängen liksom.

 

Hade en go kväll igår, började hemma hos mig med putte som fixade min sega dator som nu funkar

underbart bra! Världens bästa vän

Sen mötte vi upp felicia och alexander och drog in och mötte alla andra på Pc. Jag hade glömt leg och sen glömde jag min halsduk och så höll jag på att kissa ner mig hela kvällen. Men dans blev det på bryggeriet och sedan

fick jag ett mysigt avslut på en go kväll!

 

Bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0