äh va fan!

tjenis penis är riktigt omogen idag
så ska fatta mig kort innan det blir långt.

idag fyller min lilla söta syster år,
17 för att vara exakt. GGRATTTISS bebis!
vi ska fira med släkt snaart och det brukar
vara mysigt!

Igår åkte världens bästa putte med mig
in till göteborg efter en härlig människosmugglings
tur i hans bil. Sen hade jag en mysig kväll med film :-)

Idag har jag lekt med abenius och forsen, tuffast i lerum.
De snackade Muffar och jag tänkte på muffar? Nej usch
men det var trevligt oj nu bklev det långt ändå¨skit då


ser ut som ett fetto men här är min gosiga gröna tunika och
min nya (fick av mor) halsduksjal från fé. Grisstrumpbyxorna är
från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0