2011

Åh tack alla underbara för igår! det sägs ju att i svåra tider
ser man vilka ens riktiga vänner är och jag har verkligen sett
er kära ni! Så himla fina så det är sjukligt!
Kvällen började med asgoda toast med röra, fortsatte med tacos(AHHH HELIGT)
och avslutades med kladdkaka mums. Sen var det spel av alla dess slag
och musik och underbart sällskap! Riktigt roligt! Ångrar dock vissa saker
men det ska manv äl göra? Haha
Har lärt mig att jag ALLTID ska kolla igenom hela toaletten innan
jag gör något i fortsättningen.. alltså guud :-)


Idag har jag gått långproenad med mor och bert och sedan haft
en härlig filmstund med mitt egna lilla par haha :--)

Imorgon ska jag försöka lägga upp lite roliga bilder från alla
mina inköp och julklappar så ni får någor rolígt! Här är iallafall
hur jag såg ut igår, min klänning är så fin :-)


Förresten, Isabell som skrivit kommentar, vem är du? SÅ fint skrivet,
betyder jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0