you will always be my hero, even though you lost your mind

buhu mina njurar gör ont, blev för mycket juice (lidl också) i lördags. Njurarna
pallade inte all vätska. Jag som inte dricker vatten ens på veckorna haha. CHOCK

är riktigt otaggad just nu, har en nere-period. Finns väl ingen direkt anledning
mer än att jag känner mig stressad. Och jag har för bråttom med allting,
önskar jag var en cool avslappnad person men är en jävla duracellkanin
med sockerkick. Sakta ner, Anna.
Jag är skitstark men väldigt väldigt ömtålig, hänger ni med?  har sår i mig som
läkt men som blivit till små ärr. Och när jag råkar ut för något igen så är det som
att det släpper lite i ärrvävnaden och något gör lite ont. Kunde inte något vara lite enkelt
bara just nu? Hade varit så fruktansvärt skönt om det kunde lösa sig självt, bara enkelt
och fint


Ibland lyckas jag filosofera, jag vet. Men det är bloggen till för! Så skönt att skriva av sig,
kan ju inte skriva vad som händer just nu exakt men tror ni fattar. Känns skumt att för ett tag sen
var det något som gjorde mig piss, nu är det något annat. Tänk vad saker kan ändras!

Jag var och gymmade upp mina muskler igår, och var på kalas (: Idag har det varit körning
och plugg. Går bra wiii


skön bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0