vem hör en sådan sliten kommentar?

då vill man skrika börja om och stanna kvar
men vem hör en sådan sliten kommentar?

inga svar

för månen har en kraft som förnuftet aldrig haft och aldrig får
och då går det som det går
sen vill jag skriva allt jag sett så nån förstår
fast inga toner kan förklara hur jag mår


Lars Winnerbäck-Under månen


Godmorgon alla vakna, gick in för att kolla ett uppdrag jag fått av blogvertiser men det var

att göra reklam för Lotto vilket jag kände att jag inte stod för. Klarar mig utan dessa pengar

haha. Men kul att få uppdrag! Har världens huvudvärk idag så ligger hemma och pluggar och läser litegranna. Uppdaterar senare för då ska det bli vårhärliga kläder!

 

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: stina

men du gör ju reklam för postkodlotteriet...... ??

2011-02-10 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0