river en vacker dröm

har varit och gymmat med goa veronica och julia, riktigt trevligt och skönt! Vi körde armar, mage och så sprang vi 20 minuter. Deprimerande att gymma på alla hjärtans dag kanske haha men sen har dagen varit mysig! Jag sparar all min kärlek till helgen ojojoj

 

Nu fryser jag som en tok, har två tröjor och min mysiga röda morgonrock på mig. Och så dricker jag te, mums. Men vill inte få upp värmen riktigt! Vad händer ikväll? Hm, vi får väl se ;-)

Miljarder blöta pussar till allt gott folk omkring mig!  Hihi


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej Anna, inte deprimerande! Kul var det! Och glöm inte, den som skrattar bäst skrattar sist.. beach 2011. Haha :D

2011-02-15 @ 18:31:33
URL: http://juliaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0