Oh no I've said too much , I haven't said enough

jobbat klart precis och nu har jag hängt in "flyttkläderna" och "flyttsakerna" på mitt rum. Haha flyttar mina favvosaker varje vecka ju i och med att jag har skilda päron. Så nu är allt i sin ordning igen. har ruskigt mycket kläder just nu. Blir nästan rädd

Fiskaffären gick bra, har lite huvudvärk dock men gick fort ändå idag. Imorgon är det som vanligt 10-15 som gäller sen blir det megamys med mina megamysiga vänner. Ska hitta en äcklig skräckis och så ska det ätas mängder med chips, dipp och godis. Kanske att westie bakar också om vi har tur!

Just det, jag fick jobb på hjällsnäs imorse också, gick också bra men var lite segt att jobba 2 pass. Iallafall nu är jag duschad från fiskslem och fjäll och redo för räkor, aoli och barkisbröd. Och en för omväxlings skull lugn helg, underbart! Nästa blir det party igen wiiiii

 

kolla dessa läckerbitar från Topshop!

skulle kunna tänka mig den ljusgråa i sommar med ett brunt skärp och lockigt hår, yummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0