No, it's never gonna be that simple.

svar till stinas kommentar: Jag såg detta, men det är ingen frivillig reklam det är en reklam som blogg.se har och som är olika varje dag. Blev ju dumt nu men det är alltså inte jag som valt att stödja den :)

 

Annars händer inte mycket idag, eller jo har haft hästtandläkaren här och sen har jag lyckats shoppa lite också och det ska ni såklart få ta del av!

En asgo beige kofta, ett par beigebruna byxor, en fluffig svart tyllkjol, ett brund läderskärp, ett par svarta knytshorts och en blommig bh/bustier. Allt från Lindex


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, blev helt kär i bustiern. Vad kostade den? Funderar på om det är värt att tvinga mamma till Lindes, så att den finns därhemma och väntar på mig lagom tills jag kommer hem, hehe. :)

2011-02-15 @ 04:38:46
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0