Man skadar inte dom man älskar

Oj vad jag pluggar idag, va. Så himla duktig! Haha idag är det körkortsteori som gäller. Borde göra miljön också men orkar inte sätta igång, är sjukt tråkigt just nu. Har käkat cornflakes och nu borstar jag tänderna, intressant värre! Ska nog ta en liten paus och läsa PLAZA. Sen blir det plugg igen! Håller på att ta mig igenom alla faser för körkortsteorin och så övar jag säkerhetskontroll! Såå kul, not

 

Ikväll får nog syster ta över vattengympan, jag får sitta bredvid med min hals. Annars kommer bakterierna frodas!

Jag bjussar på en riktigt snygg bild på mig och mulle i pluggsoffan.


Kommentarer
Postat av: tasha

supersöt katt! kika gärna in på min blogg om du har tid <3

2011-02-23 @ 10:54:05
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: tasha

tack sötis! <3 hoppas att du fortsätter läsa min blogg :D <3

2011-02-23 @ 19:25:29
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0