I could drown if I stay here

I could drown if I stay here  Keeping busy every day  I know I will be okay


Jag är en typisk jävla tänkare, en sån som tänker på allt och alla hela tiden. Hur blir det nu? Hur funkar det? Varför gör han/hon så? Vad menar man då? Va? Va? Hallå jag fattar noll. Så går min hjärna hela tiden, på högvarv ungefär. Jag vill skita i allt, bara tänka på mig själv. Inte ha massa andra tankar i huvudet hela tiden, jag vill bry mig mindre helt enkelt. 

Jag är glad, det är inte det men jag är så trött på att tänka. Vill bara vara, inte känna något och framförallt inte tänka något. Man blir trött av det kan jag lova!

Detta året ska jag försöka att ta allt mer som det kommer, inte ha för höga förväntningar på människor. Oftast visar dem sig vara det man minst trodde. Man ska tro gott om folk men inte ha några förväntningar. Bäst så helt enkelt

 

Ojoj nu blev det emo-anna men som sagt, ventilation i bloggen känns bra för mig haha

ska snart lägga upp fler bilder!

 

Veckan ser ungefär ut så här: Tisdag:plugga, träna, filmkväll hos Henke. Onsdag: Mysdag med mor och syster och vattenngympa. Torsdag: kanske leka med martin, zumba och Sticky Top floor med veronica. fredag: Mys och hemmaspa med snygging-kajsa. Lördag: Utgång (trädgårn kanske det inte blir men något iallafall) Ska ha med min lista som kajsa och jag gjort. Haha så jag kan sålla ut "svinen" direkt. Perfekt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0