Fredag

Idag är det fredag, imorgon lördag. Jag jobbar båda dagarna,
och kvällarna har jag ena bestämt. Ska fira en liten 20 åring imorgon,
men idag vet jag inte om det blir Hot Chili eller bara vara, umgås lite.
We will see.

Är riktigt trött idag, har bara pluggat och bakat basilikabröd så borde vara
pigg men nej. Är inte sugen på att jobba idag.

Men får tagga upp mig för anitngen ikväll eller iallafall imorgon kväll,
då ska det dansas! Ska ha min nya snygga gråa kavaj, en svart korsett
och kjol. PLus plattat hår och ett spännande örhänge jag gjort själv haha


Ha en go fredag mina vänner :-)

Kommentarer
Postat av: Nykterist!

anna aktiv har varit i farten egna örhängen asså...

2011-02-04 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0