For this young heart's not in a hurry

Hade en mysig myskväll igår med kajsabajsa, vi snackade en massa och drack smoothie. Fler såna kvällar! jag vaknade upp idag med världens hals, har knappt någon röst. Tänk en man som försöker låta som en kvinna typ. Och så adderar du lite knarr också så har du min röst! huvudet är heller inte att leka med. Men har jag sagt att jag ska partaja ikväll så är det så det är och där emd basta haha. Tänker inte missa det, är sjukt taggad. Får tagga bort det onda!

Ska en vända till stallet och sen ska jag käka pizza. Ikväll blir det nog trädgårn! Yay längesen jag var där :-) Kom dit vetja

Ha en go lördag, tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0