didnt we almost have it all?

veckans fundering:

Varför smakar äpplet godare när man biter åt ena hållet än åt andra? Åt ena hållet är det mycket surare!

 

 

Tänkte starta veckans fundering då jag funderar störande mycket, tänkte dela med mig av dessa funderingar! Haha jag har varit och tränat med alla biffar på gymmet. Sen har jag käkat mitt nya favvismål: vaniljyoghurt med Axas supergoda musli. Stort Mums!

Hade supermysig pluggstund med goa Abbe på dagen, gjorde ett avbrott och bakade platta scones( hade inget bakpulver) men vi var ganska nöjda ändå! Abbes plugg är nog om möjligt ännu jobbigare än mitt, svårare iallafall haha.

Har även tagit mig en galopp-tur med hästen, fick världens energikick av farten. Låter konstigt men stämmer så bra så ni fattar inte. Fart=yaay!

Nu blir det ett äpple och en god nattsömn, åh vad töntigt det lät. Tar nog choklad och uppesittarkväll framför datorn istället? Nejdå hihi

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0