det finns bara en av mig och det är jag

söndagar är alltid mysiga, vet inte varför egentligen. Söndagar brukar vara dagen-efter-dag men denna söndag är dagen-efter-grymt-mysig-kväll haha så jag är ganska pigg. hade dock en snarkande jävel i örat hela natten och sen stod det en låtsas man vid min spegel. SKräckfilm alltså. Men jag har blivit tuffare, vågade gå på toa själv tillochmed! Hade jag ALDRIG vågat innan..

 

Idag har jag sovit och gottat mig under en stoor mysig pläd och så har jag ridit (vet att ni misstolkar det men faktiskt HÄST idag). Var underbart väder idag, kunde varit vårkänsla om inte skitsnön legat på marken.. Nu ska jag baka scones (surprise?!) och sen blir det en luuuugn och fiin kväll hihi känner mig som en gammal tant

 

tack bästa för igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0