You can hit but you can never hurt me

Min natt var stört go, äntligen fick jag sova ut och äntligen hade jag inga skitiga mardrömmar där jag blev jagad eller dränkt haha i natt satt jag vid havet och solade och åt jordgubbar. Underbart! Att vakna bredvid tobias är inte helt fel heller tihi

Go kväll igår, allas våran lilla marcus fyllde äntligen 20 även han! Åt skitgod hamburgare med bacon och så prövade vi torr lagrad engelsk cider. Godast var dock ändå trots allt herrljungacidern haha.

Ska strax äta mat, är sjukt sugen på pappas nya vinäger med smak av rostad vitlök. Han har den på salladen. Yummi och smask!

Ska gå promenad med hansipansi också, hon var snäll och offrade sig trots vädret! Min mensvärk är inte att leka med (varför man nu skulle vilja leka med nåt sånt överhuvudtaget?) så behöver röra på fläsket lite tihi

Gossip girl också och and Im home! En dusch på det och lördagen är tipptopp!

Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0