yes I did my best

I was waiting for a chain reaction
With a missing link
Waiting for that trickle down
Forever circling the sink
I was tired of being tired
I could not get no rest
So I kept sleepwalking and talking in my sleep
Yes I did my best


Soul asylum-I did my best

Lite lätt blåmärkt på mage, knä och med lite lätt smärta i nacke är jag åter på fötterna! Igår var en bra kväll med min fina hanna, vi började hos mig med varsitt glas vin (redan här ljuger jag, läs varsin dunk vin) och putte kom och hälsade på. Lite lätt förfriskade drog vi ner till allas våran favorit david för att möta upp med ett gött gäng grabbar. Blev lite gitarr, vodka och trevligt folk. Blev ingen utgång haha jag åkte senare hem till tobias där jag möttes av låst dörr och däckad kille tihi

Allt som allt, Go fredag!

Idag var det hemtentadags och pepparkakskristyrpåläggning (?) haha och nu ska jag vandra ner med T för att köpa chips. Har ett extremt sug efter det!

ta det lugnt!
Puss

skön bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0