we are the trees still green in november

gud vad kass jag ärpå att blogga just nu, min lediga tid går åt till att sitta med näsan i en global warming bok eller anteckna massa kemi typ. Sjukt intressant!

Var iallafall igår i stan med min fina hanna (känner redan nu att jag kommer sakna denne lille skit) och vi hade ett mission: hitta nyårsklänningar. Gick väl lite sådär haha men jag hittade en iallafall,, plus ett rött nattlinne! Älskar det redan men sen älskar ju jag rött också.. tihi

 

Ska visa det jag köpt nån dag jag lovar, har inte kameran nu dock :)

Imorgon blir det glögg, pepparkakor, skumtomtar och julpartaj! Men först julklappshandel i alingsås, tradition!

Pussis'

tror jag ska duscha snart efter fiskaffären haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0