There's a mark you leave


I bruise easily
So be gentle when you handle me
There's a mark you leave
Like a love heart carved on a tree
I bruise easily


God kväll! jag är så himlans rolig i bloggen just nu. Så fort jag kommer innanför dörren efter skolan blir det att sätta sig och plugga. Död tjej. Mina axlar har pajjat och ryggen är krum (tänk gammal häxa) och jag har fått tillbaka mina älskade vänner, stressplitorna. I fejset. yummi.

Tentaångesten har infunnit sig nu, införskaffat mig en yallayalla och en wasa sandwich. Läser igenom det sista men snart ska jag se på elsas värld istället! Nån måtta får det vara!

Imorgon efter tentan ska marcus firas på liseberg först med femkamp och sedan på ölkompaniet(?) med middag! tipptopp kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0