little outta touch, a little insane

jag var olydig och busig idag och gick hem lite tidigare, tji fick jag och hade ingen bil utan fick gå hem i mina klackskor i kissregnet. Mysigt värre!

sitter och ögnar igenom pluggmaterial, vet nu lika mycket om coastal hazards och resilience som The Coastal Mafia typ.. Värt?

Iallafall, har börjat planera mina inköp av julklappar. Tror att jag har alla klappar i huvudet(inte bokstavligt även om det känns så hihi). Så måste bara inhandla dem också. Kände mig tröstlös när jag försökte idag och blev mosad och spetsad av armbågar och blöta julstressade människomonster! Madness!

Iallafall, ridtur och träning står på kvällsschemat! Sen har jag en dejt med john blund

yes jag skulle offra mig för att åka en sväng utomlands just nu, helt säkert! Ser ni hur underbart det där ser ut? Jag ser och jag avundas och jag blir tokig.. bööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0