Jul

Snart är det jul bannemig! helt galet, måste fixa två små klappar till innan jag har julfrid haha och så ska jag jobba ons-fredag innan jag är friiiiii. Ska strax göra mig en köttbullemacka och sen blir det att sälja ton med sill till glada fiskkunder haha

har vart på promenad med min fina hanna, snack om nyår och allt möjligt blev det! Alltid lika mysigt! Fick ett extra trevligt mottagande av Johan på ica, det första han sa var : vad fin du är utan smink! Gulliga Johan :)


Sitter i min röda morgonrock och gosar, kröp ner i sängen lite förut och bara somnade som en stock. Snart lilla anna, snart kommer den ledighet du verkligen är värd efter denna hösten! håll ut!



gammal bild på mig och syster, tyckte den var skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0